Uslovi dostave
Pakete šaljemo u sva mesta na teritoriji Republike Srbije kurirskom službom Postexpress.
Prilikom svake kupovine prodavac je dužan da poručenu robu isporuči u roku od 15 (petnaest) radnih dana. U slučaju da je rok isporuke duži, prodavac će o tome obavestiti kupca. U slučaju da kupcu duži rok isporuke ne odgovara, kupac može da otkaže porudžbinu.
Paketi se šalju svakog radnog dana do 12 časova, a isporuka je narednog dana do 19h. Isporuka može biti duža za manja mesta, što zavisi od načina rada dostavne pošte.
U slučaju da niste na adresi kada kurir donese paket, biće vam ostavljen izveštaj sa kojim možete podići pošiljku u najbližoj pošti.Prodavac nije odgovoran za probijanje roka isporuke ako je kašnjenje izazvala kuriska služba, niti prodavac na bilo koji način može da utiče na njihov rad.
Prodavac se obavezuje da kupljenu robu dostavi u navedenom periodu od trenutka poručivanja. Ukoliko isporuka nije moguća krivicom kupca, prodavac ima pravo da nastale troškove prilikom prvobitne isporuke zaračuna kupcu prilikom ponovnog slanja (npr. ako nam se paket vrati i želite da ga opet pošaljemo, na to ćemo dodati troškove povratne poštarine usled nepreuzimanja paketa).
Prodavac je dužan da robu adekvatno obezbedi prilikom slanja kako bi do kupca stigla u ispravnom stanju. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja proveri ispravnost paketa i vizuelno utvrdi da paket nije oštećen ili otvaran i svojim potpisom potvrdi da je robu preuzeo u ispravnom stanju. Naknadne reklamacije po pitanju količine ili samog oštećenja se neće uvažiti.
Ukoliko je kupcu stigao pogrešan proizvod (neki drugi u odnosu na onaj koji je poručio ili proizvod sa pogrešnom gravurom), potrebno je da nas obavesti putem mejla na [email protected] ili telefona 065/2313790 o pogrešnom proizvodu, kako bismo imali evidenciju i na najkraći način rešili problem.
Povraćaj i zamena
Kupljene proizvode možete vratiti u roku od 14 dana od prijema paketa i mi ćemo vam vratiti novac. Ako je prošlo više od 14 dana, nažalost, ne možemo vam ponuditi povraćaj novca.
Da biste ispunjavali uslov za povraćaj, proizvod koji ste kupili mora biti neiskorišćen i u istom stanju u kom ste ga dobili. Takođe mora biti u originalnoj ambalaži.
Nije moguć povraćaj proizvoda sa personalizacijom (npr. sa imenima, datumima i drugim ličnim obeležjima).
Povraćaj novca može se izvršiti samo za proizvode sa redovnom cenom, dok se proizvodi kupljeni sa akcijskom cenom ne mogu vratiti.
Da bismo izvršili povraćaj novca potreban nam je račun ili dokaz o kupovini.
Molimo vas da kupljene proizvode ne vraćate bez naše potvrde. Prethodno nas o tome obavestite putem mejla na adresu [email protected] Neophodno je da utvrdimo da je predmet povraćaja neoštećen putem fotografija ili snimka.
Troškove povratne poštarine snosi kupac (prodavac snosi troškove povratne poštarine u slučaju da je prodavac napravio grešku u izradi proizvoda i da je to razlog povraćaja proizvoda).